Dvodnevnom obukom pocela realizacija projekta „Unapredjenje poslovnog okruzenja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“

Prema akcionom planu projekta „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“, juče je održan drugi deo tročasovne obuke na temu Priprema inventara administrativnih postupaka, kao i popunjavanje formulara za prijavu administrativnog postupka za zaposlene u organizacionim jedinicama opštine Gornji Milanovac.

Današnjom sesijom predviđeno je da svaki administrativni postupak koji sprovodi Opštinska uprava mora biti popisan bez obzira na njihovu učestalost bilo da je to 1000 zahteva godišnje ili 1 zahtev u 3 godine, nezavisno da li se ti administrativni postupci odnose na poverene ili izvorne poslove, kao i to da administrativni postupci koji ne budu bili u elektornskom registru neće se ni primenjivati u radu Opštinske uprave .
Potom, bilo je reči o ekonomskoj analizi direktnih ili indirektnih troškova svakog administrativnog postupka, odnosno njihovoj uštedi koja će se dobiti implementacijom preporuke za odabrane administrativne postupke. A što se tiče dela popunjavanja formurala za prijavu administrativnog postupka, kroz radionicu zaposlenih, došlo se do odgovora koje se tiču neophodnosti administrativnog postupka, potom prilagođavanju administrativnog postupka podnosiocu zahteva i na samom kraju u završnoj fazi unapređenje administrativnog postupka.
Nastavak projektnih aktivnosti očekuje se tokom naredne nedelje.

 

Previous Predsednik opstine boravio u sluzbenoj poseti u Norveskoj, a u organizaciji SKGO